میکس ورسٹاپن نے ایک ڈرامائی ریاستہائے متحدہ گراں پری جیتنے اور ایک سیزن میں فتوحات کے ریکارڈ کو برابر کرنے کے لیے لیوس ہیملٹن کو پاس کرنے کے لیے مقابلہ کیا۔ ورسٹاپن اس وقت تک ریس کو کنٹرول کر رہا تھا جب تک کہ اس کے آخری پٹ اسٹاپ پر تاخیر نے ہیملٹن کو برتری دے دی اور ریڈ بل ڈرائیور کو فیراری کے چارلس لیکرک کے پیچھے چھوڑ دیا۔ گڑھے کے مسئلے نے ہیملٹن کو ٹیم کے لیے مشکل موسم میں اپنی اور مرسڈیز کی جیت کی خشک سالی کو ختم کرنے کا موقع فراہم کیا۔ لیکن نئے عالمی چیمپیئن کی رفتار بہت زیادہ تھی، اور ورسٹاپن نے ہیملٹن کو چھ لیپ کے ساتھ پکڑا اور پاس کر دیا، سات بار کا چیمپئن ریڈ بل کی زبردست سیدھی لائن کی رفتار کے خلاف بے دفاع تھا۔ اس سال ورسٹاپن کی 13ویں جیت مائیکل شوماکر اور سیباسٹین ویٹل کے پاس ایک سیزن میں جیت کے ریکارڈ کے برابر ہے، اور یہ ریڈ بل کے لیے 2013 کے بعد پہلی بار کنسٹرکٹرز کا ٹائٹل جیتنے کے لیے کافی تھا، جس نے ورسٹاپن کے ڈرائیوروں کو جیتنے کے بعد ڈبل حاصل کیا۔ جاپان میں آخری بار ٹائٹل۔
فیراری کے چارلس لیکرک گرڈ پر 12 ویں سے تیسرے نمبر پر رہے، جس میں دو حفاظتی کاروں کی مدد کی گئی جنہوں نے ریس کے وسط میں وقفہ کیا، ریڈ بل کے سرجیو پیریز اور مرسڈیز کے جارج رسل سے آگے۔
ورسٹاپن نے جیت کو ٹیم کے شریک مالک مرحوم Dietrich Mateschitz کو وقف کیا، جن کا ہفتہ کو انتقال ہو گیا تھا، اور جس نے F1 کے بجٹ کی حد کی خلاف ورزی کا قصوروار پائے جانے کے بعد FIA کے گورننگ باڈی کے ساتھ ریڈ بل کی بات چیت کو روک دیا۔ دوسری سیفٹی کار پہلی سے دوبارہ شروع ہونے کے بعد سیدھی ہوئی تھی جب فرنینڈو الونسو کی الپائن لانس سٹرول کے آسٹن مارٹن کے پچھلے حصے سے ٹکرا گئی تھی، جو اسپینارڈ کے خلاف دفاع میں دیر سے آگے بڑھی تھی۔ کسی نہ کسی طرح، اس کی کار 180 میل فی گھنٹہ کی رفتار سے ہوا میں بلند ہونے کے باوجود، پٹری سے ٹکرا گئی، اور پھر رکاوٹ سے ٹکرانے اور اس کا اگلا بازو ٹوٹنے کے باوجود، الونسو نے ساتویں نمبر پر آنے کے لیے آخری جگہ سے واپس لڑا۔ یہ ایک ایسی ڈرائیو تھی جو یقیناً الونسو کی شاندار پرفارمنس کی تاریخوں میں نیچے جائے گی - جس نے دیکھا کہ سٹرول کو اگلی ریس کے لیے تین جگہ کا گرڈ جرمانہ اور دو پنالٹی پوائنٹس ملے۔
ہالی ووڈ کا اختتام آسٹن،
ٹیکساس میں سرکٹ آف دی امریکہز میں ریکارڈ ہجوم کے سامنے اور ہالی ووڈ اسٹار بریڈ پٹ کی قیادت میں مشہور شخصیات کے ہجوم کے سامنے، ریس نے سال کے سب سے دلچسپ تماشوں میں سے ایک کو پیش کیا۔ ورسٹاپن نے قطب فاتح کارلوس سینز سے برتری حاصل کی جیسے ہی لائٹس چلی گئیں اور اسپینارڈ کو پہلے کونے پر رسل کے ساتھ تصادم میں جھگڑے سے باہر کر دیا گیا، جس کے لیے برطانوی کو پانچ سیکنڈ کا جرمانہ دیا گیا۔ ورسٹاپن کنٹرول میں تھا، سامنے سے اپنی رفتار کی پیمائش کر رہا تھا کیونکہ باقی میدان پیچھے سے قریبی لڑائیوں کا ایک سلسلہ لڑ رہا تھا۔ لیکن اس کی دوڑ ایسا لگ رہا تھا کہ یہ اس وقت ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہو گئی ہے جب اس کے آخری پٹ اسٹاپ پر اس کے بائیں فرنٹ وہیل کو فٹ کرنے میں تاخیر ہوئی تھی۔ ورسٹاپن نے اپنی ٹیم کو ایک غیر فعال جارحانہ ریڈیو پیغام بھیجا، اور انہیں یاد دلایا گیا کہ وہ اپنی پوزیشن بحال کرنے سے پہلے "اس میں سب ایک ساتھ ہیں"۔ اور لیکرک اور پھر ہیملٹن کی پرعزم کوششوں کے باوجود، کوئی ایسی چیز نہیں تھی جو اسے روک سکے۔ ورسٹاپن نے اعتراف کیا کہ وہ "تھوڑا جذباتی ہو گیا ہے" لیکن اپنی ٹیم کو بتایا کہ وہ ڈبل ٹائٹل کے "مستحق" ہیں جب اس نے سست روی کی گود میں ریڈیو پر بات کی۔ لینڈو نورس نے الونسو کو آخری گود میں چھٹا مقام حاصل کرنے کے لیے اور میک لارن کے لیے بہترین مڈفیلڈ کے لیے پاس کیا، جب کہ سیبسٹین ویٹل نے آخری گود میں کیون میگنسن کے ہاس پر شاندار پاس کھینچ کر آٹھویں پوزیشن حاصل کی۔
0 Comments
Please do not add here spam comments
Emoji